ביטוחים וניהול סיכונים

רובנו מודעים לחשיבות הרבה של החזקת תיק ביטוח ורכישת פוליסות להגנה עלינו ועל התא המשפחתי ממצבים לא צפויים בחיים , אך יחד עם זאת, עולם הביטוח מתעדכן חדשות לבקרים וחשוב שסוכן ביטוח מומחה ילווה אותך בתהליך.

(תתפלאו אבל מאות אלפי ישראלים משלמים כפול על אותו ביטוח)

פוליסות ביטוח על פי רוב, אמורות לשפות אותנו במקרים שרובנו מעדיפים שלא לחשוב עליהן יותר מדי. הרי בסופו של יום מטרתן לסייע לנו בתקופות של שינויים משמעותיים בשגרה, אסונות וטרגדיות או מחלות ולכן, רובנו פשוט משלמים את הפרמיות עבור הביטוחים השונים מדי חודש לאורך עשרות שנים – "מסמנים וי וממשיכים הלאה". 

חשוב לדעת כי בדיקה של תיק הביטוח על ידי מומחה יכולה להביא לגילויים מפתיעים לטובה (להוזיל את העלויות) או לרעה  (להבין שאינכם מכוסים כלל בביטוחים שהן חובה) על תיק הביטוח שלכם, מה שמוביל לחיסכון משמעותי הן על ידי בחירת תוכניות מתאימות אישית לכל אדם וביטול פוליסות כאלה שאינן מתאימות לכם והן על ידי סקר שוק של מוצרים זהים בחברות שונות במחירים מוזלים.

הרי רוב המבוטחים מחזיקים במספר פוליסות שונות. במידה שלאחר בירור קצר אך יסודי נגלה כי ישנה אפשרות להעניק ערך מוסף על ידי השבחת התיק הביטוחי וכן הוזלת הפרמיות השונות, הרי שהערך האמיתי שתקבלו, לא רק שיסתכם בחיסכון של עשרות ואף מאות שקלים מדי חודש, אלא במניעת מפחי נפש עתידיים שהם הרגעים הקשים בחיים  ומתן מענה הולם בעת הצורך.

רוצים לשלם פחות כסף כל חודש ולקבל יותר כל החיים?
מלאו את הפרטים, ונחזור אליכם בהקדם:

שיטת העבודה שלנו:

מבחר החזרי תביעות

דילוג לתוכן