ביטוח בריאות

ביטוח בריאות הנו ביטוח פרטי שהוא בנוסף לביטוח הבריאות הסוציאלי, הניתן לכל אזרח דרך קופות החולים במסגרת סל הבריאות.

הצורך ביטוח בריאות פרטי נוצר עקב חוסר היכולת של מערכת הבריאות הציבורית לתת מענה הולם וטיפול מיידי ואיכותי לכל אזרח.

ביטוח הבריאות הפרטי נועד לכסות את המבוטח במקרה של מחלות ואירועים בריאותיים אחרים ומאפשר, בהתאם לפוליסה, ליהנות מתרופות ושירותים בריאותיים שאינם כלולים בסל הבריאות הציבורי.

חברות הביטוח מציעות מסלולי ביטוח שונים ומגוונים, השונים זה מזה בכיסוי הביטוחי, כמו גם בגובה הפרמיות. כאשר בוחרים את ביטוח הבריאות המתאים ביותר, יש להביא בחשבון את הצרכים הייחודיים של כל משפחה ולהכיר את סעיפי הכיסוי השונים בפוליסה, שכן אין הביטוח האחד זהה לאחר.

למה כל כך חשוב לעשות ביטוח בריאות פרטי?

ביטוח פרטי מכסה באופן מלא השתלות איברים, הטסה וטיפולים מיוחדים בחו"ל, ניתוחים בארץ באופן פרטי (בחירת בית החולים, הרופא המנתח והמרדים ועוד) וכן טכנולוגיות מחליפות ניתוח, מימון ניתוחים וטיפולים מיוחדים בחו"ל ותרופות שאינן כלולות בסל הבריאות לרבות תרופות נסיוניות ותרופות בהתאמה אישית וכן שירותים אמבולטורים ומשלימים.

עוד כדאי לדעת שעל-פי דוח של מבקר המדינה ל-90% מבעלי הפוליסות של חברות הביטוח בתחום הבריאות יש בנוסף תכנית מיותרת בקופת החולים ובסך הכל משלמים הישראלים מדי שנה מאות מיליוני שקלים שלא לצורך.
בהתאם מומלץ לכל אדם לבחון בקפידה את מצב ביטוחי הבריאות שלו ולוודא שהם מספקים מקסימום כיסוי מצד אחד ומצד שני אין בהם רכיבים מיותרים שמייקרים אותם בלי סיבה.

רוצים לשלם פחות כסף כל חודש ולקבל יותר כל החיים?
מלאו את הפרטים, ונחזור אליכם בהקדם:

שיטת העבודה שלנו:

מבחר החזרי תביעות

דילוג לתוכן