ביטוח מחלות קשות

מהו ביטוח מחלות קשות?
המטרה של ביטוח מחלות קשות היא להעניק לאדם שחולה באחת מ-40 המחלות הקשות שמוגדרות בפוליסה סכום כסף חד-פעמי, בגובה הפיצוי שבחר לרכוש (לרוב מדובר בכמה מאות אלפי שקלים). בין היתר, ניתן פיצוי מלא בגילוי מחלות שכיחות כמו סכרת נעורים, דום לב עם השתלת דפיברילטור, סרטן, ועוד. מעבר לכך, מתאפשר פיצוי חלקי באירועים רפואיים מורכבים כגון צנתור כלילי טיפולי וטיפול במפרצת מוחית.

הסכום יועבר ישירות לחשבון הבנק של המבוטח או המבוטחת, ללא קשר לסכום שנדרש בפועל עבור כיסוי של התרופות וההוצאות הרפואיות השונות. במילים אחרות – מדובר בפוליסה שמגשרת על הפער הכלכלי שנוצר בין ההכנסות להוצאות, ונועדה להוריד את העול הכלכלי-הנפשי מעל החולים ובני משפחתם.
למה זה חשוב?
לרוב האזרחים במדינת ישראל יש ביטוח כלשהו שמטרתו להגן על אובדן הכנסה בעת מחלה (קצבת נכות מהמוסד לביטוח לאומי, פנסיה, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח מנהלים, וכדומה), אבל הפיצוי שניתן במסגרת כיסויים אלו מחושב כחלק מהשכר ולכן לא תמיד מספיק כדי לגשר על הפער בין עלות הטיפול בחולה לגובה ההכנסה.
לכן ישנה חשיבות עליונה להוסיף ביטוח מחלות קשות כדי שתמיד תוכלו לקבל סכום נוסף שיסייע לכם בתקופה שבה ההכנסה נפגעת.

אחד הכיסויים הביטוחיים המקובלים והחשובים הוא ביטוח פיצוי מחלות קשות, אשר במסגרתו חברות הביטוח מחויבות לכסות את המצבים הרפואיים הנמצאים ברשימת המחלות הקשות הנפוצות בארץ, ביניהן מחלות מסכנות חיים כמו סרטן, שבץ, התקף לב ועוד רשימה מפורטת של מחלות קשות. הפיצוי בפוליסה הינו פיצוי כספי והינו מאפשר להמשיך ולקיים רמת חיים נאותה תוך התמודדות עם המחלה הקשה. 

רוצים לשלם פחות כסף כל חודש ולקבל יותר כל החיים?
מלאו את הפרטים, ונחזור אליכם בהקדם:

שיטת העבודה שלנו:

מבחר החזרי תביעות

דילוג לתוכן