השקעות אלטרנטיביות

בעולם ההשקעות המשתנה במהירות, כדאי לבחון בכל זמן נתון השקעות נוספות, מעבר לשוק ההון התנודתי.

ריכוז כל השקעותינו בבורסה ובשוק ההון, לא תמיד מהווה רעיון מוצלח (בל נשכח שמרביתנו, מושקעים בעיקר בשוק ההון באמצעות החסכונות הפנסיוניים שלנו) ומכיוון ששוק ההון מתאפיין במחזוריות של גאות ושפל, ומאחר שלאף מומחה אין את היכולת לנבא מה ילד יום- נוצר צורך אמיתי בחלופות השקעה נוספות.

אז אם קיימת לנו הגמישות המחשבתית והיכולת הכלכלית כדאי לנו לפזר את השקעותינו  בנכסי השקעה ריאליים כנדלן, אשר אינם מושפעים ביחס ישר אל שוק ההון, ולאור רמות הריבית הנמוכות כיום – כדאי לנו לשקול השקעות אלטרנטיביות לבורסה כמו קרנות השקעה פרטיות בנדל"ן בארץ ובחו"ל. 

גם משקיעים וותיקים ומנוסים כבר מבינים היטב את החשיבות של פיזור השקעותיהם על מנעד רחב של אפיקים שונים בארץ ובחו"ל. כאשר מתפנה לידם סכומי כסף חדשים, או כאשר הם מבינים שהם מושקעים מעבר ל"אזור הנוחות" שלהם בבורסה – הם אינם ממהרים לרכוש נכס נדלני חדש ,ומסיבה זו עולם ההשקעות  האלטרנטיביות בתחום הנדלן והאשראי לחברות  הפך לטרנד החם שהולך בהחלט להישאר איתנו, ואף להוות מרכיב לא מבוטל מתיק ההשקעות של הציבור בשנים הקרובות.

דוגמאות להשקעות אלטרנטיביות:

קרן גידור: קרן השקעה שעושה שימוש בכלים פיננסים מורכבים, המאפשרים להם להרוויח גם בתנאים של שוק יורד, ולעתים בסיכון נמוך מסיכון השוק.

קרן הלוואות: קרו המשקיעה באשראי צרכני, דרך פלטפורמות מתקדמות באינטרנט, כזירת מפגש בין לווה למלווה.

קרן השקעות נדל"ן יזום: קרן המקבצת קבוצת משקיעים המקימים ביחד שותפות לצורך רכישת נכס.

קרן ריט (REIT): קרן שתחום עיסוקה העיקרי הוא נדל"ן מניב. קרנות אלה רוכשות נדל"ן מסחרי מסוגים שונים, מנהלות אותן וגובות דמי שכירות מהדיירים.

קרן חוב: (בעיקר אשראי לנדל"ן) קרן המעניקה אשראי לחברות לצורך פעילות יזמית בתחום הנדל"ן. ההשקעה מובטחת באמצעות נכסי נדל"ן אשר משעובדים לטובת הקרן כנגד המימון.

רוצים לשלם פחות כסף כל חודש ולקבל יותר כל החיים?
מלאו את הפרטים, ונחזור אליכם בהקדם:

שיטת העבודה שלנו:

דילוג לתוכן